mbank

niedziela, 28 grudnia 2014

zimową porą

Witajcie po przerwie.


Przerwie niestety albo stety wymuszonej kolejami losu, ale nie o moim życiu chcę Wam opowiedzieć.

Jak dobrze wiemy i za oknem widzimy zima zagościła w naszym pięknym kraju.
        Oczywiście nie jest to zima jaką byśmy chcieli mieć z tonami śniegu i pojazdem z napędem quattro do odwożenia dzieci do szkoły czy do zwykłej zabawy  ( w tym miejscu pozdrawiam serdecznie mojego kolegę Tomka Kraszewskiego, który do zabawy takowe quattro posiada :)



Wracając do meritum, podejrzewam że większość z was w życiu nie dokonała tak prostej czynności jak zabezpieczenie uszczelek przed zimą - a powinniście.
Nie dlatego, że ja Wam tak mówię, tylko że tak właściwie trzeba.
Silikon do uszczelek możecie kupić na każdej stacji benzynowej i powiem Wam warto, warto od czasu do czasu zabezpieczyć uszczelki w drzwiach i bagażniku przed wilgocią i przymarzaniem.

Drugą rzeczą jaką powinniście kupić przed zimą, albo już nawet w trakcie jej trwania to prosty a zarazem rewelacyjny środek - odmrażacz do szyb .
Pewnie większość, która trzyma swoje bolidy maści wszelakiej w garażach zada sobie pytanie po co mi takie coś, parkuje w garażu nie na powietrzu. Owszem kochani w garażu paruję i ja, tylko że z garażu prędzej czy później wyjedziecie i co wtedy ?
Ano właśnie może spotkać was niemiła niespodzianka w postaci śniegu / lodu na szybach i wtedy własnie przydaje się odmrażacz - nie skrobiecie szyb ergo pozostają one bezpieczne na zarysowania, które prędzej czy później mogą się pojawić jeżeli z uporem maniaka będziecie skrobać .


Oczywiście to czy wybierzecie produkty, których ja używałem zimową porą ( czyli silikon do uszczelek autolandu - dobry wydajny, choć załączona gąbka brudzi się na potęgę; czy odmrażacz tej samej firmy - wydajny, chociaż śmierdzi jak dla mnie )czy też innych firm to już Wasza decyzja, ja tylko nauczony doświadczeniem przekazuję Wam swoja wiedzę.

Najważniejsze żebyście zadbali o pojazdy w zimę, a one odwdzięczą się Wam bezawaryjnością.

Na koniec mała rada dla żon/matek/kochanek/dziewczyn - dajcie facetowi "pogmerać" w samochodzie dla nas to naprawdę radocha jak dla was pieczenie ciast na przykład :)


P.S - opisywane produkty znajdziecie również na instagramie :


Instagram



I tym akcentem żegnam się z wami do siego roku.

Jeżeli macie jakieś propozycję co mogę przetestować w kolejnych miesiącach - piszcie w komentarzach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz